semuannya tak jadi..

Asssalamualaikum..
hari ini saya ada muktamar PKPIM.. selama 1 sem yg saya pegang.. banyak yang saya pelajari dan lihat.. entah kenapa hati berbaur-baur dari mulanya muktmar jam 9 pagi hingga 5 petang.. mungkin rasa kehilangan lagi dan rasa akan ditinggalkan kawan-kawan yang akan bergraduasi..kepada Atikah dan naheed teruskan langkahmu..
Dalam masa yang sama Sakti GPTD juga berlangsung selama 3hari.. dan saya tidak dapat megikut serta.. kerana ada commitment yang perlu diselesaikan..

Interview di Seetru studio, petang Jumaat lalu memberi aku pengalaman mencari kerja.. Alhamdulilah teman ku Sue n Aniq sudi menemaniku.. akhirnya mereka juga di interview..terima kasih..teman..

Arghh kelas malam sabtu "" Decision Science " menyebabkan saya tidak dapat ke jamuan makan malam pkpim dan juga ke SAKTI... tapi tidak mengapa.. ada hikmah di setiap perkara..

Saya sudah "final year"..banyak lagi yang aku perlu belajar.. pertarungan "Final Year Project" sudah bermula.. asalnya malam ni aku lepak di FYP lab untuk buat CDT"Creative Design Techniques" perlu ada 3 design lagi dan ada presentation esok malam. huhu..tapi.. setelah berhari-hari aku tidak online.. nafsu online ku membuak-buak.. jadi... semuanya tak jadi...

Asalnya juga mahu buat slide presentation EAW(english academic writing) tapi..presentationnya sok petang.. semuanya.. tak jadi.. mungkin kerana sudah penat mata, kepala dan badan kerna seharian berjalan sekitar uiam tadi sehari.. masih tidak jadi..atau mungkin malas itu yang menjadi-jadi..

Esok mula hari baru,misi untuk mwencari tempat praktikal lagi.. tempoh tinggal seminggu..dan bakal minggu yang mendebarkan .. hujung jumaat juga report FYP perlu dihantar ke department..perlu aku aturkan dengan baik.. tunjukan aku jalan terbaik ya Allah..

Ya Allah jauhkan aku dari sifat malas dan teguhkan semangat ku untuk sentiasa tekad untuk belajar..Amin.. maka semuanya harus jadi.. jangan sampai semuanya tak jadi.. masa pula semakin meniti hari..cukuplah entri untuk kali ini.. :)

Comments

Popular Posts