TAi Lo..@ Abg Besar



Entry kali ni.. nak story sal Tailo or abg besar maksudnya dlm bhs Melayu.. Oleh kerana skrg dh praktikal di tempat yg majoritinya berbangsa Cina.. Sedikit sebanyak aku blh praktikan mandarin aku.. cerita sal Tai Lo..perkataan ni aku mula dgr masa 2week(klu tak silap cx dah tak igt) Mary ckp kat Mr M sal Mr D.. hahaha

Dipnjgkan lg cerita,wpun tak pnjg mana hr ni aku rasa yg teramat sgt dibuli, dibuli atau aku yg membuli??? dan perasaan berbaur2 mayb penyakit PMS melanda.. myb?? Aku pun tak tahu atau hanya emosi dan perasaan yg tak reti ku susun bagaimana..hurmm --.

Kerja "Syslog" and "Kiwilog" yang aku monitor makin lama2 makin blur..
rasa sakit mata sebba mengadap pc dlm tempoh yg lama..
sakit hati bila Big Tailo dtg menjelma..
Mesti reader nak tahu siap dia? kan..

Usai maghrib dan Mathurat rasa nak borak dgn mak.. maklah pakwe dan pendengar aku bercerita tak pernah sikit pun merungut bila mendgr..(kdg2x ada gak) suh aku diam n tidur jer.. haha sory mak..

Mak dh pesan solat, tido nanti semua ok.. so aku nekad dlm kepenatan pi kafe Asma'.. Yong Tau Fu ku telan pelan2x.. hbs juga walaupun xda selera..
gara perut grrrrrr dr td ku alas dgn YTF..


Aku rasa setakat ini dulu.. moral oof the stories.. jgn buli org..sabor jelah
~"><" kafe asma 10.15pm~

Comments

  1. pe yg tai lo buli ko?
    relax2 la..ko jgn tens sgt..
    lumrah keje, praktis b4 ke alam yg lebih mencabar.

    agak2 tens, istighfar,selawat byk2..duduk tak pn lari g toilet ambk wuduk inshaAllah cool, tai lo buli pn ko rasa die tgh nasihat ko..hehehe
    [psyco2]

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts